چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
شهواری

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان لرستان گفت: خبرنگاران وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه هستند.

پسعیدپسعیدبه گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری، رئیس کل دادگستری استان لرستان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن و القلم و ما یسطرون»

هفدهم مردادماه که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است، در حقیقت یادآور فرصتی است مغتنم برای پاسداشت مقام ارزشمند انسان های فرهیخته، نیک اندیش و حقیقت جویی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه تلاش می کنند.

روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و پاسداشت قلم خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه‌ اطلاع رسانی است که با تلاش بی وقفه و خالصانه می کوشند رسالت خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی را توأم با امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی به درستی ایفا نمایند.

خبرنگاران همچون چراغی هدایتگر، با نگرشی عمیق، با قلم نافذ و بیان هنرمندانه خویش با سفیران یأس، دروغ و تباهی می ستیزند.

خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه، روز خبرنگار را به پرچم داران عرصه عدالت خواهی، آگاهی و روشنگری به ویژه خبرنگاران بزرگوار استان لرستان تبریک عرض نموده و از تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند تمامی خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و قلم قدردانی و تشکر می نمایم و توفیق روز افزون و سربلندی همه تلاشگران و مجاهدان این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سعید شهواری

رئیس کل دادگستری استان لرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha